Meny

Lukk

Om Convert

Convert er summen av menneskene som jobber hos oss, tankene og ideene vi har, erfaringene vi har gjort oss, og produktene og prosessene vi har laget. Vi kan gjerne snakke om selskapshistorikk og at vi har kontorer både her og der, men aller helst har vi lyst til å snakke om de hyggelige menneskene vi jobber med hver dag.

Vår visjon: Vi skal lage Norges (og kanskje verdens) beste nettbutikker!

 

Hårete mål...

Er det noe vi har i Convert, er det ambisjoner. Vi skal hele tiden bli bedre, og målet er å bli best. Etter omstruktureringen til det nye selskapet har vi også blitt vesentlig bedre på mange områder, og selv om målet om å bli best i verden på nettbutikk er hårete så liker vi ordtaket: Har du begge bena på jorden står du stille.

Så hva vil det si at vi skal lage Norges, og kanskje verdens, beste nettbutikker? Det betyr ikke at vi skal prøve å vinne priser, eller lage nettbutikkene med de mest sagnomsuste Javascriptene, men det handler rett og slett om at vi skal ha de mest fornøyde og suksessrike kundene.

Er du som kunde fornøyd, selger nettbutikken din over all forventning, eCommerce-teamet ditt stråler av glede, sluttkundene sender kun ros til support og Administrerende direktør gir deg high-fives i kaffepausen - ja da er vi fornøyd med jobben vi har gjort. 

En lærende organisasjon

Dagens differensiatorer, er morgendagens hygienefaktorer. Utvikler man seg ikke stagnerer man, og stagnerer man har man ikke noe i en rådgivende rolle å gjøre. Vi setter derfor ekstremt fokus på læring i vår organisasjon, og at alle medarbeidere skal utvikle sin kompetanse og dele den i organisasjonen. Vi selger ikke kode, design eller tiden vår - vi selger kunnskapen og erfaringene våre, og disse må vi jobbe for å utvikle hele tiden.

Fokus på måling

Ettersom vi jobber med både kvalitativ og kvantitativ brukerforskning er det kanskje ikke så rart at vi er glad å måle og å bli målt. Derfor forventer vi også at du som kunde skal sette forventninger og krav til hvilke resultater vi skal levere, og at disse blir målt i etterkant av prosjektet. Vi forstår at alt handler om ROI for dere, og forsøker derfor i samarbeid med dere å analysere de ulike investeringene fra et ROI-perspektiv. 

I 2013 ble vi godkjent av Norsk Forskningsråd og Innovasjon Norge som forskningsbedrift.