Meny

Lukk

Magento Serviceavtale

Vi tilbyr serviceavtaler som gir deg økt trygghet, teknisk assistanse når du trenger det og en mer levedyktig nettbutikk. 

Våre Serviceavtaler er utarbeidet for deg som driver en Magento nettbutikk og som ønsker en profesjonell partner til å bistå med teknisk assistanse og brukerhjelp, jevnlig oppdatering av Magento som plattform, med tilhørende essensielle moduler og ikke minst kompetente ansatte som er beredt til å hjelpe i kritiske situasjoner.

Velg den pakken som passer deg best:

  Premium
Enterprise
Standard Basic
Tilgang til support* Ja Ja Ja
Produktoppgraderinger On Request
(Minor versions)
Ja - -
Moduloppdateringer** Ja - -
Support tickets inkludert (COF)*** Ubegrenset 5 -
Garantert svartid første henvendelse **** 1t 2t 4t
E-post support Man-Fre
09:00-16:00
Man-Fre
09:00-16:00
Man-Fre
09:00-16:00
Telefontid support 24/7
Man-Søn
Ink. helligdager
09:00-23:00
Man-Søn
Ink. helligdager
09:00-16:00
Man-Fre
Prioritet i kø Ja Ja -
Fjernstyring   Ja Ja Ja
Vakttelefon   Ja Ja -
Kritisk arbeide 
utføres i tidsrom
24/7
Man-Søn
Ink helligdager
09:00-23:00
Man-Søn
Ink helligdager
09:00-17:00
Man-Fre
Garanti for feilrettingsoppstart 
ved kritisk feil
Under 1t 4t 2 virkedager
Priser kr 9.575,-
/mnd
kr 3.550,-
/mnd
kr 795,-
/mnd

*Man må ha en aktiv Serviceavtale for å få tilgang og hjelp av Convert Supportavdeling. 

**Convert oppdaterer kun moduler godkjent av Magento og hvor det foreligger nødvendig dokumentasjon for å vedlikeholde modulen.

*** Inkluderte supporttickets gjelder skriftlige henvendelser som blir løst av førstelinje-support på første interaksjon (Closed-On-First).

**** Garantert svartid gjelder innenfor tilgjengelig tidsrommet din serviceavtale har tilgang på support (se overfor). 

Avtalevilkår

Alle våre pakker faktureres forskuddsvis 3 måneder, fakturering følger standard kvartal og vi opererer med 10 dager betalingsbetingelser. Alle priser er eks.mva 25%, det er fortløpende 6 måneder bindingstid.

Alle henvendelser vil bli loggført, behandlet og fakturert. (med unntak av henvendelser som er inkludert i de enkelte serviceavtalene) Minimum fakturerbar tid for en henvendelse er 15 minutter.  

Ordinær timespris er 1090,- per time.

Service Level Agreement

Fullstendige vilkår er tilgjengelig her.

Ta en prat med Markus for å lære mer!

Du når han på telefon 95 74 78 70 eller markus@convert.no