Meny

Lukk

Convert implementerer hjemmekontor for alle ansatte

I forbindelse med den pågående situasjonen rundt Koronoavirus / Covid 19 har Convert implementert hjemmekontor for alle ansatte. Vi tar situasjonen svært alvorlig men er samtidig tydelige på at dette ikke skal påvirke noen av våre kunder negativt.  

I går ble følgende epost sendt ut til alle våre kunder og vi gjengir denne på vår blogg slik at andre lesere også er klar over situasjonen. 

Kjære Convert kunde,

Vi ønsker å gi en kort status fra Convert i forbindelse med den pågående situasjonen rundt Corona / Kovid 19 virus.

Vi har i dag besluttet å implementere hjemmekontor for alle våre ansatte for en periode på 14 dager. Ingen av våre ansatte er smittet eller i karantene. Vi gjør dette utelukkende av preventivt hensyn og med en forventning om at situasjonen vil eskalere ytterligere.

Dette tiltaket vil ikke påvirke vår leveringsevne på prosjekter, forvaltning, support eller hosting. Vi opprettholder alle våre forpliktelser overfor våre kunder og fortsetter driften «som normalt».

Dersom du eller noen fra din organisasjon har planlagte møter eller aktiviteter med oss de neste 14 dagene kommer disse fortrinnsvis til å bli flyttet til videokonferanse og du vil få nærmere beskjed om dette.

Vi ber om forståelse for dette tiltaket og håper at du og din organisasjon kommer trygt igjennom de neste dagene og ukene.

Ved spørsmål rundt dette vennligst kontakt Torkel Johannessen på torkel@convert.no eller +47 458 60 292