Magento utnevnt B2B-Leader i ny rapport fra Forrester
Det anerkjente analyse og rådgiverselskapet Forrester har vurdert 11 leverandører av nettbutikkplattformer tilpasset bedriftsmarkedet og Magento utmerker seg svært godt.
Magento fortsetter å fylle trofèskapet med skryt og gode resultater, nettbutikkplattformen er fra før av blitt kåret til årets plattform 4 år på rad, raskest voksende plattform 2016, B2C leader 2016, B2B Leader 2016 og Strong Performer i publikasjoner som Forrester, Internet Retailer osv.
Som verdens ledende nettbutikkplattform er presset for å opettholde videreutviklingstakt, innovasjon og kvalitet naturligvis høyt og konkurransen er hard, men igjen viser Magento at markedsposisjonen er fortjent, denne gangen i “The Forrester Wave™: B2B Commerce Suites for Midsize Organizations, Q3 2017.”
Undersøkelsen vurderte aktører som har et sterkt fokus på mellomstore B2B-aktører (definert med en omsetning mellom $50-$500M), eksisterende funksjonalitet, strategi og tilstedeværelse i markedet.
Magento Commerce styrker:
- Utbredt nettverk av nettbutikkbyråer og systemutviklere (Hurra for Convert)
- Hundrevis av moduler man kan utvide netttbutikken med
- Skybasert løsning som inkluderer B2B-funksjonalitet "ut-av-boksen"
Passer best for bedrifter som ønsker:
- En funksjonalitetsrik åpen-kildekode løsning
- En løsning som er enkel og kostnadseffektiv å utvide med ny funksjonalitet
- Ser fordelene av et globalt økosystem av partnere og utviklere.
Magento fikk toppscore i 14 kategorier, blant annet i skalerbarhet, ordrebehandling, webanalyse, tilpasning av løsning (customizability), markedsverktøy og funksjonalitet for bedrifter som satser internasjonalt.