Meny

Lukk

Integrer Front Systems butikkdata med din Magento 2 nettbutikk!

Maksimer potensialet butikken og varesortimentet ditt har ved å nå ut til flere kunder, integrer butikkdatasystemet ditt Front Systems med en ny Magento 2 nettbutikk.

Convert har i samarbeid med Front Systems utviklet en integrasjon som lar deg koble butikkens kassesystem med din Magento 2 nettbutikk. Løsningen vår gjør at du raskt og enkelt kan speile bedriftens varesortiment og konkrete varelagerstatus direkte i nettbutikken, noe som kan fasilitere til økt trafikk til butikk, raskere time-to-market med nye varer i nettbutikk og mindre manuelt arbeid.

Hvilke fordeler gir det meg?

 

  • Du får kontroll! Begge systemer holdes oppdatert uten at du trenger å løfte en finger

  • Du sparer masse tid, siden du slipper dobbeltarbeidet ved å vedlikeholde to systemer

  • Få frem hele butikkens produktsortimentet i nettbutikken din

  • Reduser time-to-market fra et produkt kommer inn, til det er tilgjengelig i nettbutikken

  • Driv flere folk til butikken(e) din ved å vise hvilke butikker som har hvilke varer på lager.

  • Knytt nettbutikken og butikken nærmere sammen for en bedre kjøpsopplevelse for kunden

Hvordan fungerer integrasjonen?

  • Huk av produkt i Front Systems som webvare så oppdateres nettbutikken automatisk
  • Produkter med essensiell informasjon overføres til nettbutikken

  • Dere beriker produktene med relevant informasjonen i Magento nettbutikken

  • Lagerstatus synkroniseres kontinuerlig (både ved salg i butikk og nettbutikk)

  • Ordre fra nettbutikken registreres som salg i Front Systems

  • Behandling av ordre og utlevering av varer skjer fra Magento (Betaling og EDI)

Omnichannel-elementer

Convert og Front Systems har et nært samarbeid hvor vi arbeider felles for å utvikle markedsledende løsninger for retailere som ønsker effektiv drift, vekst og oversikt.

Fremover vil vi sammen lansere en rekke ny funksjonalitet som vil dra nytteverdien nærmere sluttkunden. Ved å knytte systemene våre nærmere hverandre vil vi også gi kundene våre en konkurransefordel og deres kunder bedre kjøpsopplevelse.

Innen kort tid skal vi lansere gode Click & Collect og lojalitetsprogram/kundeklubb løsninger som vil fungere svært godt på tvers av Magento og Front Systems.

Våre felles kunder

Kostnad

Integrasjonen har en engangskostnad på 25 000,- og en månedspris på 500,- for vedlikehold.

I tillegg kommer kostnadene tilknyttet arbeid med oppsett, konfigurasjon, eventuell tilpasning og testing av integrasjonen. Arbeidsmengden avhenger av hvilke behov man har, men det er som oftest rundt 20 - 30 timers arbeid.

Denne integrasjonen leveres kun som del av prosjekter hvor Convert er leverandør av nettbutikk og videreselges ikke til andre tredjeparter.

Ta en prat med Markus for å lære mer!

Du når han på telefon 95 74 78 70 eller markus@convert.no