Meny

Lukk

Om Convert

Convert er summen av menneskene som jobber hos oss, tankene og ideene vi har, erfaringene vi har gjort oss, og produktene og prosessene vi har laget. I dag er vi 56 ansatte som arbeider tverrfaglig for å utvikle e-handelsløsninger som skalerer, selger bedre og som skaper unike kjøpsopplevelser. 

Vår visjon: Vi skal lage Norges (og kanskje verdens) beste nettbutikker!

 

Hårete mål...

Så hva vil det si at vi skal lage Norges, og kanskje verdens, beste nettbutikker? Det betyr ikke at vi skal prøve å vinne priser, eller lage nettbutikkene med de mest sagnomsuste Javascriptene, men det handler rett og slett om at vi skal ha de mest fornøyde og suksessrike kundene.

Er du som kunde fornøyd, selger nettbutikken din over all forventning, eCommerce-teamet ditt stråler av glede, sluttkundene sender kun ros til support og Administrerende direktør gir deg high-fives i kaffepausen - ja da er vi fornøyd med jobben vi har gjort. 

Hvem ønsker vi å samarbeide med? 

I Convert så har vi ikke et volum fokus, vi kommer aldri til å ha 500+ kunder. Våre idelle kunder arbeider ikke innen spesifikke bransjer,  kan ikke identifiseres av omsetning eller antall ansatte. De vi ønsker å arbeide med vet selv at dette blir en bra match, for de er like ambisiøse som oss, stiller høye krav til seg selv og sin virksomhet og representerer en organisasjon hvor e-handel er en helt essensiell del av virksomhetens strategi. 

De vet å verdsette kunnskapen vi tilfører deres virksomhet, fra utvikling av solide ehandelsløsninger som effektiviserer drift til et dedikert fokus på design, brukervennlighet og konverteringsoptimalisering. 

Samtidig som vi vet å verdsette våre kunder, som gir oss nye spennende utfordringer vi lærer av. Som gir oss tillit til å samarbeide om noe så viktig som akkurat deres nettbutikk og som gjør hverdagen vår både utfordrende og artig! 

En lærende organisasjon

Dagens differensiatorer, er morgendagens hygienefaktorer. Utvikler man seg ikke stagnerer man, og stagnerer man har man ikke noe i en rådgivende rolle å gjøre. Vi setter derfor ekstremt fokus på læring i vår organisasjon, og at alle medarbeidere skal utvikle sin kompetanse og dele den i organisasjonen. Vi selger ikke kode, design eller tiden vår - vi selger kunnskapen og erfaringene våre, og disse må vi jobbe for å utvikle hele tiden.

Fokus på måling

Ettersom vi jobber med både kvalitativ og kvantitativ brukerforskning er det kanskje ikke så rart at vi er glad å måle og å bli målt. Derfor forventer vi også at du som kunde skal sette forventninger og krav til hvilke resultater vi skal levere, og at disse blir målt i etterkant av prosjektet. Vi forstår at alt handler om ROI for dere, og forsøker derfor i samarbeid med dere å analysere de ulike investeringene fra et ROI-perspektiv. 

 



Ta en prat med Markus for å lære mer!

Du når han på telefon 95 74 78 70 eller markus@convert.no